Reditelj Emir Kusturica poručio je da ni u privatnom ni u javnom životu nije ucenjen ni od koga, a najmanje ne od onih koji su se u kontinuitetu pokazali kao pravi prijatelji, demantujući pisanje Blica, koji je u današnjem broju objavio tekst pod naslovom „NIS zabranio Kusturici da sarađuje sa Blicom, uz nadnaslov „Skandalozno i bahato“.

„U današnjem broju vaših novina na naslovnoj, kao i na drugoj i trećoj strani objavljeno je da sam ucenjen od ove kompanije zbog saradnje sa vašim novinama i vašeg eventualnog medijskog sponzorstva Filmskog festivala ’Kustendorf 2018‘. U nizu netačnosti prva koja je navedena je pominjanje Filmskog festivala ’Kustendorf‘ koji inače sponzoriše Ministarstvo kulture Republike Srbije, a ne kompanije NIS ili ’Gaspromnjeft‘“, istakao je Kusturica u demantiju.On je naveo da se radi o Festivalu klasične muzike „Boljšoj“ koji ove godine slavi pet postojanja.

„Taj festival od osnivanja sponzoriše ’Gaspromnjeft‘, a ne NIS, kako vi netačno i zlonamerno navodite. Moj razgovor sa vašom direktorkom i namera da medijski pokrovitelji muzičkog Festivala ’Boljšoj 2017‘ zasnovana je na proceni kako u vašim novinama ne postoje samo tabloidni sadržaji. Posle ovog teksta, ta procena više ne važi a najviše zbog saznanja da ste me stavili u poziciju ucenjenog čoveka što nikad sebi nisam dozvolio, niti ću. Još manje sam bivao kolateralna šteta, kao što ste me vi u ovom tekstu predstavili“, istakao je Kusturica.

On je u demantiju naveo da „Gaspromnjeft“ pet sponzoriše „Boljšoj“, te da će tako i ove godine u julu, što je, kako je istakao, najbolja potvrda da ga nisu ucenili, kao što će i NIS sponzorisati Pozorišni festival u novembru ove godine.

„Dakle, nisam ucenjen ni od NIS-a, ni od ’Gaspromnjefta‘. Postupili ste neprofesionalno, jer sa menom ovim povodom niko od novinara iz vaše redakcije nije kontaktirao, a što se tiče pokroviteljstva nismo ni imali nikakav ugovor, osim preliminarnih razgovora sa generalnom direktorkom kompanije ’Ringer aksel springer Srbija’“, istakao je Kusturica u demantiju, dodavši da su mu sporni tekst i naslov naneli ljudsku i štetu.

Vezane objave